iGolf Pay&Play abonnement

Op welke banen geldt de korting?

Via het iGolf Pay&Play abonnement kun je met 15% korting spelen op alle iGolf Partnerbanen. Een overzicht van deze golfbanen vind je hier.

Krijg ik de korting door bij de golfbaan mijn NGF-pasje te tonen?

Nee, de korting geldt alleen voor golfers die beschikken over het iGolf Pay&Play abonnement. Hiervan krijg je geen fysiek pasje, de korting loopt via jouw account op de iGolf website.

Kan/moet ik mijn starttijd dus voortaan via de iGolf website reserveren?

Nee, het reserveren doe je nog steeds gewoon bij de golfbanen zelf, alleen de betaling van de greenfee gaat via de ledensite. Je kunt dus gewoon de baan bellen of als greenfeespeler reserveren via hun site en reserveringssystemen zoals ikgagolfen.nl.

Hoe werkt het betalen van mijn greenfee?

Nadat je een starttijd bij een van de banen hebt gereserveerd, kun je deze aanmelden op de iGolf website. Dit doe je door in te loggen en dan op de homepage naar het icoon ‘Starttijden’ te gaan. Op basis van de starttijd is bekend wat het standaard greenfee tarief is en daarop wordt 15% korting verrekend. De betaling van de gereduceerde greenfee loopt via iDeal.

Welke stappen moet ik volgen om mijn greenfee te betalen?

  1. Log in op de iGolf website
  2. Klik na het inloggen op de homepage op het icoon ‘Starttijden’
  3. Klik op ‘Betalen’
  4. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘Betalen via iDeal’

Hoe weet de golfbaan dat ik al heb betaald?

Nadat je de starttijd hebt aangemeld en de gereduceerde greenfee hebt betaald, ontvang je per e-mail een voucher van onze overkoepelende organisatie Golflink. Dit is het betaalbewijs dat je op de dag van spelen kunt tonen (print of digitaal) bij de receptie van de golfbaan. De golfbaan ontvangt de voucher ook van tevoren en kan dus controleren of het klopt.

Kan ik ook voor mijn medespelers met korting afrekenen?

Ja, als je jouw starttijd in het systeem aanmeldt, kun je indien gewenst ook meteen voor jouw flightgenoten afrekenen. Alle spelers krijgen dan 15% korting ongeacht of zij ook een iGolf Pay&Play abonnement hebben. De betaling loopt wel volledig via jouw bankrekening, dus je moet het daarna eventueel zelf met je medespelers verrekenen.

Moet de gehele flight via de iGolf website betaald worden?

Nee, dat hoeft niet. Je krijgt een voucher voor het aantal personen waarvoor je hebt betaald. De anderen kunnen gewoon zelf bij de baan betalen, maar krijgen dan uiteraard niet de 15% korting.

Kan ik mijn betaling annuleren?

Tot 48 uur voorafgaand aan je starttijd kun je de betaling eenvoudig via het systeem annuleren. Het bedrag wordt dan automatisch teruggeboekt in je Wallet, zodat je het later opnieuw kunt gebruiken.

Waarom kan ik mijn betaling niet op het laatste moment annuleren?

Zodra je via iGolf hebt betaald, krijg je een voucher als betaalbewijs. Na annulering wordt de voucher ongeldig en om te voorkomen dat deze toch wordt ingeleverd, is voldoende tijd nodig om de baan hierover te informeren.

Wat gebeurt er met mijn betaling als de baan gesloten is?

Als de baan op de dag van spelen gesloten is, kun je dit melden op info@igolf.nl. Nadat wij van de baan een bevestiging hiervan hebben gekregen, wordt het betaalde bedrag teruggeboekt in je Wallet.

Wanneer moet ik mijn betaling doen?

Dat kun je zelf bepalen. Vanaf het moment dat je bij de baan een starttijd hebt gereserveerd, kun je tot 2 uur voorafgaand aan die starttijd nog afrekenen in het systeem.